Servicemeddelelser og nyheder

  • Midlertidigt stop for nye kunder

    Vi kan desværre ikke lave nye rengøringsaftaler pga. personalemangel.

    Læs mere…
    06-10-2018 10:24
  • Ny webshop design - mulighed for login

    I forbindelse med vores ændring af shoppen, giver vi nu mulighed for at få eget LOGIN.

    Læs mere…
    19-08-2018 09:09
  • Flere produkter i vore webshop

    Vi kan nu tilbyde lidt flere produkter i shoppen. Nogle er dog kun på lager, hvis der er nok interesse for dem.

    19-08-2018 09:05
  • VI SKIFTER FIRMANAVN...

    ...til GULDMAND.DK

    Læs mere…
    21-07-2018 00:41
  • Fakturaperioder 2018

    Ugerne: 21, 22, 23 og 24 opkræves 2. juli 2018 (For Betalingsservice denne gang pga. fejl 2. august).

    Ugerne: 25, 26, 27, 28 og 29 opkræves 1. august 2018. (5 ugers periode)

    Ugerne: 30, 31, 32 og 33 opkræves 3. september 2018.

    Ugerne: 34, 35, 36, 37 opkræves 1. oktober 2018.

    Ugerne: 38, 39, 40, 41 og 42 opkræves 1. november 2018. (fem ugers periode)

    Ugerne: 43, 44, 45 og 46 opkræves 3. december 2018.

    Ugerne: 47, 48, 49 og 50 opkræves 2. januar 2019.

    Ugerne: 51, 52, 01, 02 (måske 03) opkræves 1. februar 2019.

    13-07-2018 08:15
  • Fejl i Betalingsservice!

    TIL KUNDER DER OPKRÆVES VIA BETALINGSSERVICE:

    Der er sket en fejl i sidste Betalingsservice kørsel og derfor vil der ikke blive opkrævet noget den 2. juli. Du skal derfor være opmærksom på, at der kommer TO opkrævninger til august. En opkrævning den 1. august og en anden den 2. august.

    02-07-2018 08:19
  • Nye muligheder for vores privatkunder

    Vores private kunder vil kunne finde hjælp til endnu flere ydelser i den kommende tid (ring og hør om dine muligheder)

    Læs mere…
    01-07-2018 08:28
  • Ikke flere nye Erhvervsaftaler fra 1. januar 2019

    Vi laver aftaler med erhvervskunder frem til 31.12.2018. Herefter vil vi fortsat servicere vores erhvervskunder som hidtil - men vi vil ikke indgå nye aftaler om erhvervsrengøring fra 1. januar 2019.

    01-07-2018 08:23